Sklep Italia Meble realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich lub prywatnych przewoźników*. Szczegóły dostawy otrzymują Państwo na adres skrzynki mailowej podany podczas składania zamówienia lub w momencie rejestracji w naszym sklepie. Otrzymana wiadomość będzie zawierała m.in. numer listu przewozowego, nazwę przewoźnika oraz link do śledzenia przesyłki.

Godziny doręczeń przesyłek są różne dla różnych firm kurierskich i ich oddziałów w danym regionie. Jeżeli zachodzi taka potrzeba zalecamy skontaktować się w dniu dostawy z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat planowanych godzin dostawy. Do uzyskania tych informacji niezbędny będzie numer listu przewozowego.

Wszelkie informacje na temat czasu i kosztów dostawy znajdziecie Państwo w zakładce czas i koszty dostawy w dolnej części strony.

Przy dostawie mebli, których waga przekracza 30 kg lub przesyłek paletowych kurier ma prawo odmówić dostarczenia przesyłki "pod drzwi". Przesyłkę należy samemu odebrać z samochodu i zorganizować wniesienie.

Przy odbiorze przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie jej pod kątem uszkodzeń transportowych. Więcej informacji na ten temat dostępnych jest w zakładce odbiór i kontrola przesyłki.

Odmowa odbioru przesyłki w szczególności "za pobraniem" w innym przypadku niż jej rzeczywiste i stwierdzone uszkodzenie może wiązać się z obciążeniem przez sklep kosztami przesyłki i jej zwrotu. Anulowanie zamówienia jest możliwe najpóźniej do momentu wysłania mebli przez sklep.

  

*Zamówienia hurtowe, kontraktowe lub specjalne, gdzie towary występują w dużej ilości sztuk lub są ponadgabarytowe. W takim przypadku forma oraz koszty dostawy ustalane są indywidualnie. Informacje na temat takich dostaw możecie Państwo uzyskać dzwoniąc pod numer (32) 351 39 77 i 351 39 79 lub pisząc na biuro@italiameble.pl